zarifsanatevi.com

Mayıs 20, 2010

Nişan törenlerinden hiç haz etmem

Tarih: Mayıs 2010
Yer: Trakya
Olay: Nişan
Kullanılan alet: Pense

Zorla da olsa bir köy nişanında buldum kendimi. En yakın arkadaşımın en mutlu günü v.s.. İçeride bir yerlerde oturuyoruz. Dışarıda müzik sesleri. 1 yaşındaki bebek dahil herkeste bir kıvırma oynama potansiyeli. Çok seviyorum böyle insanları. Ben milletle göz göze gelmemeye çalışıp dururken (malum elimden tutup zorla oynatma çabası içine girmesinler diye.), onlar olabildiğince doğallar.

Neyse geçeyim bunları..

Bu arada dışarıdan gelen "Kuru Fasulye" şarkısında kopan teyzeye buradan selamlarımı yolluyorum. ne tatlıydı.*

Karanlığın çökmesini bekledik. Sanırım orada adet öyle. Neyse saat 20:00 oldu bizde yavaştan evden dışarı çıktık. Köy meydanında bir sürü insan. Bir yandan İzmirli Taylan'dan inciler dökülüyor bir yandan da oradan oraya koşan veletler..

Nişan törenine sıra gelince, babam yüzükleri taktı. Bana da şampanyayı patlatma görevi düştü. Bir heyecan yaptım. Yüzlerce kişi bakıyor onun stresi birde açılmayan şampanya teli!* Ben ışık görmüş geyik yavrusu gibi kalmışken bir amca yetişti. Ben açarım oldu. Amcaya bak gözüne tutma, tıpası fırlıyor bla blaaası yaparken amca hızlı bir şekilde penseyi cebinden çıkardı. Gözlerini kısıp yan tuttuğu sigaranın esrarengiz havası ile o teli çevirmeye başladı. Tel koptu tıpa fırlamadı. Herkes bize bakıyor. Babamın rezil ettin bizi bakışları falan. Ben amca tıpayı parmağınla fırlat dememe kalmadan, amcanın kafayı sıyırıp geçen tıpa gökyüzünde bir yerlere fırladı gitti. Şampanyadan sadece çıkan ufacık beyaz köpük dolayısıyla dumur olmamızda yanımıza kar kaldı sanırım..

Bir nişan töreni de kazasız belasız atlattık. Çok şükür =)

p.s: Şampanyayı pense ile patlatmaya çalışan amcaya koca bir alkış!! =) Patlattı ya, ona da şükür
Oha! Şampanya mı kaldı, görgüsüzlük diyenlere de ayrıca selam ederim.

Lay
Çatı katı yazıları
17 Mayıs 2010

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder