zarifsanatevi.com

Mayıs 19, 2010

Nutella'lı rüya gördüm ben

Son günlerde acayip rüyalar görüyorum.. Böyle yaratıcı rüyalar benimki.. Mesela geçenlerde rüyamda midye dolma üreticisiydim. Harbiden internet sitem bile vardı. Siparişleri oradan alıyordum ve kebap gibi evlere servis yapıyordum.. (aslında iyi fikir, kendi işimi yapmak istemişimdir hep=) Neyse konu bu değil, diğer rüya..

Dün gece gördüğüm rüya daha enteresandı.. Oyuncaklarla dolu bir yerdeydim. Hımm, her yer çikolata kokuyordu.. Sonra gözlerim raflara takıldı.. Nutella evet Nutella vardı. (bunun neresi acayip derseniz) Ufak tüplerde satılıyordu. Kavanoz alıp kaşıklama derdim sona ermişti. Bir heyecan yaptım ki, aldım ve afiyetle yedim. Çok güzel bir duyguydu.. Nutella ağzıma akıyordu =) (ooff)

Düşündüm de Nutella tüpte satılıyor mu? Satılmıyor sanırım ya da ben görmedim ama yetkililere sesleniyorum. Benden size fikir Nutella’yı tüpe doldurun okulda, yolda, bisiklet sürerken, sevgiliyle buluştuğumda Nutellayı istediğim her an yiyeyim yahu!!! =)

Lay
Çatı Katı Rüyaları
Nisan 2008

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder