zarifsanatevi.com

Mayıs 19, 2010

Ders arasında solaryum

Öğlen 13:00' deki dersi kaçırmış, -hadi sınıfa ne gireceğim, kapıyı çalıp izin isteyemem diye gurur yapıp- malum arkadaşımla (skyçe) bahçede diğer dersi bekliyorduk.
— Güneşte pek güzel yakıyor diye saçmalıyorduk. Hatta geçen yaz bahçede otururken nasıl amele yanığı olduğumuzu anlatıp öyle kendi çapımızda gülüyorduk=)-
Sonra birden hareketlenen 5 kişilik gruba gözümüz takıldı,
— Kulak misafiri bile olduk.-
Diyalogları aynen yazıyorum içimde kalır yoksa maazallah (doğru yazdım sanırım) :

1.kişi: Nereye gidioosunuz yaf?
2.kişi: Kanka kızlar solaryuma gidicekmiş.
1.kişi: Eee taksiye atlasınlar
2.kişi: Kanka ders arasında götürüp getireyim şunları.
1.kişi: Tamam kanka arabanın anahtarı sende götürüver.
3.kişi: Yaaa oğğğğlummm süfersin sen, muck yaptım sana bak gelcek şimdi yakala..

Yorumsuz.. Çünkü bunları duyduktan sonra arkadaşımla ben bir süre bilincimizi kaybettik!! (Özel okul iyi hoşta anam bu tipler beni çok kasıyor artık.)

Lay
Üniversite Bahçesi Anıları
Mart 2008

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder