zarifsanatevi.com

Şubat 25, 2011

10 Tane Minik Hobby

Hayat önümüze kavramlar koyar.. Doğduğumuz andan beri şekiller yüzler sesler.. Hepsine anlamlar yüklemeye çalışırız.. Sonra büyümeye başlarız.. Bu sefer hayat “Ben kimim?” sorusunu sordurur sana, fark etmeden.. Onunla oyalanırız. Siyahlara bürünürüz. Saçları boyatırız. Zinciler.. Yok olmadı renk lazım, deriz. Rengarenk oluruz. (Bu Sertab Erener’in “Rengarenk”i tadın da olmaz hiç.) Birkaç başarısız denemeden sonra yavaş yavaş oturur, o ben kimim sorusu. O zaman deriz ki “Ben ne olmalıyım?”. Bunun için de aşağı yukarı 5 sene harcarız. (ki genelde istenilen kıvama ulaşılamaz.) O lanet okunan evren bizi yine sınar.. Biraz kıvama geliriz. Alt üst eder her şeyi. Baştan başlarız.. Bu böyle devam eder. Bazılarımız sıyrılır bazılarımız sıyırır. “Ben hangisiyim” diyorum bu sefer de.. Sıyrılan mı? Sıyıran mı?..

Edit: Annem Hobby almış. Tadına bakınca insan bir sorguluyor kendini..

Şubat 2011
Lay

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder