zarifsanatevi.com

Ekim 15, 2011

Biz misafire kurtlu elma ikram ederiz.


Biraz önce kurtlu elma yiyeyim, dedim. Filme o kadar dalmışım ki kurttan eser yok şu anda. Organik sebze meyve yerim genelde ama bu kadarını da bazen mide kaldırmıyor. Kurt ya da kurtlar midemde fazla oyalanmayın lütfen!..

Organik tüketim kervanına biz katılalı yıllar oldu. Aslında ben kendimi bildim bileli evde organik ürünler tüketiyoruz. Yazın yaz ürünleri kışın kış ürünleri tüketiyoruz. Acayip sağlıklı bir aileyiz. Ki bu işte, kurtlu elma yediğimde “Aaa kurtu da yemişim.” repliğinin olabildiğince doğal dökülmesini sağlamaktadır. Annem konu olunca anlatabilecek hikayelerin sonu yoktur. Anneler genelde komik hikayelerin baş kahramanıdır. En azından benim annem. Neyse.. Kurtlu elma yemek bizim için doğal ama başkaları için garipti her zaman. Arkadaşlarım okulda kurtlu elma yediğimde, fukara gözüyle baktılar bana hep. Anlatmaya çalıştım ama anlamadılar. Çok büyük bir travmaydı. Ahh anne!

Evimize gelen misafire annemim tipik soruları:

  • Kurtlu mu, kurtsuz mu elma istersiniz? (Kurtlu, organik olan elma.)
  • Dünkü çayı mı, bugünkü çayı mı istersiniz? (Kaçak çaya annem dünkü çay der.)
  • Bayat ekmek mi, taze ekmek mi istesiniz? (Taze ekmeğe göre bayat ekmeğin daha sağlıklı olduğunu düşünür. Evet genelde taze ekmek alırız her gün lakin ertesi gün yeriz onu da!..)
  • Dağ kekiği mi, market kekiği mi istersiniz? (Yazın dağdan kendi toplar kekiği. İşte o da organiktir.)
Bu böyle devam eder. Merak edenlere dip not misali: Annemle babam organik tarım yapıyorlar.

Ekim 2011

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder