zarifsanatevi.com

Nisan 10, 2012

Anne Replikleri

Geçenlerde eve dönerken annemle telefonda aramızda geçen diyalog:

Leyla: Efendim anne.
Annem: Neredesin?
Leyla: Yoldayım anne 15 dakikaya evde olurum.
Annem: Hadi çabuk gel.
Leyla: ? Anne taksideyim. Ben mi kullanayım? Geliyorum işte.
Annem: Hadi çabuk ol.
Leyla: Anne ben mi kullanayım yani?
Annem: Hadi çabuk ol.
Leyla: Peki!?

Annem o gün neyin kafasını yaşıyordu halen çözemedim. Anne işte ne söylediğiniz önemli değildir, o halen aynı soruyu sorar aynı cevabını verir.*

3 yorum:

  1. Sen gene iyi, aynısına benzer bişeye gemide karşıya geçerken yakalandım :D

    YanıtlaSil
  2. Anneler hep aynı :)
    bu arada profil resmin harika olmuş.. profil bilgilerindeki söz çok beğendim onuda aldım haberin olsun..

    YanıtlaSil
  3. Lokes: Gemi daha fenaymış =)

    Gezi/yorum...: Teşekkür ederim =)

    YanıtlaSil